EPISODE 36: 31.DESEMBER 2022

 Dette innlegget lages i starten av 2024. Bloggen har stått på pause siden november 2021. 

Jeg har bestemt meg for å blåse liv i bloggen igjen, men for at jeg skal klare å komme igang har jeg bestemt meg for å lage et kort innlegg ("høydepunkt") fra YouTube episodene jeg har spilt inn siden den gang. 

Søk på Godt gammeldags håndarbeid på YouTube så finner dere episodene. 

____________

Denne episoden er tredelt. En del sammen med Mathilde og Marit Serianna, en del med meg og Marit Serianna og en del med meg alene. 



Marit Serianna strikker på Islenderen  sin, og Mathilde på Kelly genser.



Mathilde har også sydd en prosjektveske



_________________________

I siste del av episoden forteller Marit Serianna om den nye Cricutmaskinen vår og hva hun har laget med den.
Viser bilder, forklaring i YouTube episoden.



Årets pepperkakehus laget av Marit Serianna, denne gang har småbruket fått stabbur 🤩.


Marit Serianna har sydd flere av disse fine gryteklutene, mer om det i episoden.


_________________________________________

Mine ferdige prosjekter høsten 2022.

Ferdig strikkeprosjekt, kun bilder mer info på Ravelry og i YouTube episoden.


 

Julepynt:

Gnom: Designet av Sara Schira
Kurv: oppskrift funnet på YouTube..

Birger Berge: Tversoversløyfe.

Embla lue . Design Strikkezilla

Tova votter: Nordens Paris

Bakers Tween

Hjelmlue av egenspunnet garn.

Oslolua

Veving. Mer info i episoden.





Maskinstrikking:











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar