EPISODE 34: 24. AUGUST 2022, SOMMEREN OPPSUMMERES.

Dette innlegget lages i starten av 2024. Bloggen har stått på pause siden november 2021. 

Jeg har bestemt meg for å blåse liv i bloggen igjen, men for at jeg skal klare å komme igang har jeg bestemt meg for å lage et kort innlegg ("høydepunkt") fra YouTube episodene jeg har spilt inn siden den gang. Jeg viser kun ferdige produkter som jeg er fornøyd med. ¨

Søk på Godt gammeldags håndarbeid på YouTube så finner dere episodene. 

________________________

Denne episoden er todelt. I del 1 oppsummerer jeg sommeren, i del to stikker jeg innom Hege en tur :) 

Hege svarer på spørsmål fra forrige episode der hovedtemaet var sokker. Vi får også se flotte strikkevesker, papirsøm og flotte prosjekter som ble ferdig denne sommeren. 



Sommeren 2022 startet med et brak: Midtnorsk strikkefestival. For en fest. Mer om denne festen i episoden.

Resten av sommeren tilbrakte jeg stort sett på finaste plassen jeg vet: Hytta.

Følgende produkter ble ferdige denne sommeren: 

Nuperelle (mer i episoden):


Grindvev:




Noen syprosjekter: 


Skjorte (mønster 24045 og stoff fra Selfmade).

Kjole (Mønster satt sammen av to mønster. Mer info i episoden)


Liten nålepute (har fått materialpakken av Hege).

En del strikkevesker:











Strikkeprosjekter: 


Genser til Lars.


Jakke med utgangspunkt i "Ingen dikkedarer genseren"


Hekling: 

Primulateppe ferdig ! 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar