EPISODE 35: 6. DESEMBER 2022

Dette innlegget lages i starten av 2024. Bloggen har stått på pause siden november 2021. 

Jeg har bestemt meg for å blåse liv i bloggen igjen, men for at jeg skal klare å komme igang har jeg bestemt meg for å lage et kort innlegg ("høydepunkt") fra YouTube episodene jeg har spilt inn siden den gang. 

Søk på Godt gammeldags håndarbeid på YouTube så finner dere episodene. 

________________________________

HØSTEN 2022, En annerledes høst der jeg gikk sykemeldt mesteparten av tiden og hadde fokus på å gjøre ting som gjorde meg glad. Være sammen med fine folk, lære meg nye ting, gå tur osv..



Denne episoden handler rett og slett om livet denne høsten. Episode 36 handler om Godt gammeldags håndarbeid. 

I episoden forteller jeg om to kurs jeg har gått denne høsten: 

Pjonekurs 


Nuperellekurs: 


Vi feira mamma og pappas 60 års bryllupsdag.

Jeg var mye sammen med Mathilde som jeg er tante til,og denne kjekke karen som heter Sjokko. 

Jeg var på Søring podcasttreff hos Inger Johanne og Terje: 


... på Ulliwood i Brumunddalen



... og på Midtnorsk podcasttreff i Trondheim:


.. på Oslosightsing med Grethe og Hege. 


Og sist, men ikke minst jeg startet på ny jobb. Årsvikariat på Huseby skole, Oslo. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar