EPISODE 33: 8.JUNI 2022

 Dette innlegget lages i starten av 2024. Bloggen har stått på pause siden november 2021. 

Jeg har bestemt meg for å blåse liv i bloggen igjen, men for at jeg skal klare å komme igang har jeg bestemt meg for å lage et kort innlegg ("høydepunkt") fra YouTube episodene jeg har spilt inn siden den gang. Jeg viser kun ferdige produkter som jeg er fornøyd med. 

Søk på Godt gammeldags håndarbeid på YouTube så finner dere episodene. 

______________________________

Endelig en episode sammen med Hege igjen. 

I denne episoden har Hege har funnet fram massevis av sokker, noen gensere, hals og sjal. 

En episode som handler mest om sokker, men krydret med andre godbiter. 
Håper du som har sett episoden likte den og ble inspirert ! 



Dette var jeg ferdig med siden forrige episode (flere opplysninger om strikkeprosjektene mine på Ravelry):
I episoden viste jeg stolt fram mitt første sokkepar. 



Luna Swoncho, design Gro Tveitstøl.

Svart lue til Oscar. 




Horisontsjal, design Susie Haumann



Så litt nupereller.. artig å starte med det igjen. 









Til slutt vårens høydepunkt : Marit Serianna ferdig utdannet sivilingeniør .
Et fantastisk eventyr på NMBU er historie.
Jeg er utrolig stolt over den jenta. Jammen ledet hun ikke avslutningsfesten også. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar