EPISODE 30: 10. NOVEMBER 2021

Dette innlegget lages i starten av 2024. Bloggen har stått på pause siden november 2021. 

Jeg har bestemt meg for å blåse liv i bloggen igjen, men for at jeg skal klare å komme igang har jeg bestemt meg for å lage et kort innlegg ("høydepunkt") fra YouTube episodene jeg har spilt inn siden den gang. Jeg viser kun ferdige produkter som jeg er fornøyd med. ¨

Søk på Godt gammeldags håndarbeid på YouTube så finner dere episodene. 





Jeg har kjøpe meg bordvev. Tusen takk til Marit Serianna og Oscar som monterte veven. Rennbom hadde jeg fra før. Takk til pappa og Lars som monterte den i garasjen på hytta. Siden det er litt styr å montere rennbommen laget jeg flere renninger som jeg har liggende. 




Jeg har bestilt en del Godt gammeldags håndarbeid effekter av Terje i Terjes mynt. Stas. 

Dette var også måneden der garnlageret øket med flere kilo grått vamsegarn. 



Jeg har hatt dilla på å spinne med håndtein. Vanlig håndtein og tyrkisk håndtein. Spunnet fargerikt garn. 

FERDIGE PRODUKT: 

Søm: 



Tunika (superundertøy) i merinoull . Tenkt å bruke under anorakken på skitur. Kjekt å ha litt finere superundertøy når vi stikker innom en kafe eller innom kjentfolk på turen. 

Strikking: 

Lue: Designet til Shetland Woolweek:  "Bousta Beanie" av Gudrun Johnston. Mer info på Ravelry. 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar