EPISODE 24: VINTERFERIE 2021. JEG ER INSPIRERT.

                                         Tredelt episode med utekos, innekos og tur til Vestnes.


Jeg presenterer mine personlige mål for 2021: 

1) Naturen skal ta større del i håndarbedet mitt. Naturmaterialer og fargene i naturen. 

Anbefaler boka: Forma mønster: ISBN 91-3450672-1

2) Jeg skal lære å farge med syntetiske farger på strikkeflak/garn.

3) Sy mer klær :) 

4) Skal bli bedre på å spinne.

5) Har et til som jeg ikke nevnte: Strikke ferdig et og et påbegynt prosjekt:) .


Det fiolette garnet er første garnet (og det eneste så langt) på e-spinneren min.

Det grå garnet er det første spunnet på den gamle rokken.


I episoden ble det trekning. Feiring av 500 abonnenter.

Jeg snakker om Erica Aaberg, viser fram noen bøker  av hennes og snakker litt om bærekraftige strikkaplagg.


Jeg viser fram den nye fine framgangsmarkøren min.  Laget av Patricia i Knitography

Designet er designet av : Erin Skilbrei @eirin_skilbrei_art på instagram. 






Ferdig siden sist. Mer info om strikkeposjektene på Ravelry.:



Hals: Evelyn Clark design.













Balaklava: Tromsø Hoodie med egen vri.









Hekla pyntegryteklut.






Svart munnbind: Kjell Ingebretsen nordstrøm design (ikke bilde).




Heimsydde ullvotter, Bente Vold Klausen.


På pinnen/kroken:




Arne og Carlos: Primulateppe.







Stephen West:

Vertices Unite





(Genser til gubben, bare strikka kant nede... ikke bestemt hvordan den skal bli...)


Bits&Pieces Pulsvarmere 



Harriet`s Lue








Lue, fristrikk









Robada sjal








Stephen West: Star Flake













Hverdagsjakka til "Pinneguri".












I Vinterferien var jeg også en liten tur hjemme hos mamma og pappa på Vestnes. 

Filmet litt. I episoden viser jeg fram noen av mammas påbegynte prosjekter :).


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar