EPISODE 23: Min desember. Besøk av Marit Serianna.

I denne episoden får dere høre om hvordan det er å ha en voksen datter i hus :) . Hun forteller om julens prosjekter og studiene på NMBU - Ås.

Julen har blitt feiret på tradisjonelt vis på hytta - litt om det.. og litt om håndarbeidrelaterte adventskalender- og julegaver. Byttet adventskalender med Charlotte som har instagramkontoen: Heimtoft. Veldig koselig. 

Jeg viser fram nydelige sokker som mamma har strikka til meg, og nydelig julestrømpe som jeg fikk av Gro (grostrikk på Instagram). Jeg og Gro byttet julestrømpe, kjempekoselig. Gro ønsket seg en utradisjonell strømpe fra meg... så da sydde jeg denne :) .


Tre nye strikkevesker siden sist: 


To av den som er turkis/brun og en av den andre. En av strikkeveskene gikk som gave i anledning 500 abonnenter. 



                    Begge stolteppene i dominostrikk har endelig blitt ferdig. Strikket i finull/PT2.



                                        Ble litt julepynt dette året også :) . Mer om det i episoden




Redesign av nisse :) 
                                                                                Før
                                                                                 Etter





Så ble Etched in Time sjalet ferdig. 
Strikket i nydelig garn fra Garnfeene + finull.
        Mer på Ravelry og i episoden.                   



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar