Episode 22. Podcasttreffet 2020 er historie. Nest på lista: juleverksted og desemberkos.

I denne YouTube-episoden får dere bli med på podcasttreff på Orkanger.

Jeg har vært på "juleverksted" hos Hege. Filmet litt fra juleverkstedet vårt +  masse fint som Hege har strikket ferdig siden forrige episode. 





Jakka som Hege har strikket til meg er ferdig. Strikket i VillUll fra Villsauene til Brit Strikkenerd. Mønsteret er et gratismønster fra Garnstudio: Blue Nostalgia Cardigan. Jeg er kjempefornøyd ! 

Jeg anbefaler de første episodene mine (2 og 3) om du trenger inspirsjon til ting du kan lage til jul :) . 

NÅ, er jeg klar for førjulstid med alt det koselige som følger med ! 


FERDIGE PROSJEKTER : 

Mer informasjon på Ravelry: https://www.ravelry.com/projects/JorunnStenodegard



             Ganske så stolt over å ha spunnet mitt førtste garn på rokken som oldefaren min har laget.


Tøfler , I Hillesvåg Blåne nr 2119

                                                             Harlekin sjal av Gro Tveitstøl




                                                          Magic Loop Teddy by Julie Tarsha

                                              Cloudburst av Arienne Grey Strikket i Finull 4122

                                                    Sofia Votten av Mari Linn Fredriksen.




Mamalukk, strikket på strikkemaskin i Rauma Finull.
Oppskrift kan tryllest fram om noen er interessert :) .



SYDD SIDEN SIST:






PROSJEKTER PÅ GANG:



Robada Shawl by Jen Bartl

Estonian Leaf Lace Cowl by Evelyn A. Clark


Etched in Time by Kulli Maslova


Vertices Unite by Stephen West


LANGTIDSPROSJEKT: 

"Primulateppet" av Arne og Carlos.

Bits and Pieces mitts by Sofia Kammeborn



Domino teppe, stolbeskyttere: Rauma Finull og PT2. 
Pinne 3,5. Opplegg 41 masker . Ca 4-5 gram pr rute.
6 x 10 ruter ferdig.


Stephen West: Starflake.
Mer nfo på Ravelry.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar