EPISODE 39: 31.DESEMBER 2023

Hei. 

Denne bloggen har stått på pause siden november 2021.Jeg har bestemt meg for å blåse liv i bloggen igjen, men for at jeg skal klare å komme igang har jeg bestemt meg for å lage et kort innlegg ("høydepunkt") fra YouTube episodene jeg har spilt inn siden den gang. Kanskje mest for egendel, men om andre kan ha glede av det så er det hyggelig. 

Alle innleggene legges ut samtidig. 

Dette er innlegget for siste episode i 2023, og da er jeg ajour :) .Søk på Godt gammeldags håndarbeid på YouTube så finner dere episodene. 

 GODT NYTT ÅR ! 

__________________

Tradisjonen tro så feiret vi jul på hytta. 

Starter med å vise årets papperkakehus laget av Marit Serianna. 


Selv om jeg var veldig dårlig på å følge opp felleskapet som jeg satte i gang i fjor januar, så har jeg valgt å gi meg selv en ny sjanse og kjører på dette året også. Mer info i episode 39 :) . 



Reparasjon siden sist: Nye kvarder på Ulvang genseren til ho Marit Serianna: 






Jeg har sydd massevis av trekantputer, tror jeg har sydd 12 stykker. 
De fleste er gitt bort eller solgt.
Mer informasjon finner du i denne bloggen under fanen "tutorial".



En strikkeveske, gave.
Stoffet er kjøpt på en stoffbutikk på Grønland i Oslo.


Er kjempe fornøyd med denne t-skjorten. Blir garantert flere. Stoff fra Selfmade (Stoff og stil).



Så har jeg sydd noen koffertmerkelapper. Mangler bilde. Mer info i episoden.




Denne ruskeposen er jeg også veldig godt fornøyd med ! Ikke oppskrift. Se episoden. 



Disse buksene er perfekt til barselpresang. 
Denne høsten har jeg sydd seks bukser. 
Mønster i boka Heilt spesiell og jubel. 


PÅ STRIKKEMASKIN: 

Lange strømper strikket i Arwetta. Håndstrikka kant oppe. Mer info i episoden. 


LITT SMÅSTRIKK: 

Fugler og trær. Mer info i episoden. 


Tre sånne figurer av korker. Veldig gøy å strikke. Blir flere. 


Opplegg 96
1 rett , 1 vrang 24 cm
Fell 14 masker , 2 sammen hver omgang.



Sjalet "Skråplan". Designet av Liselotte Weller. Mer info på Ravelry.



























1 kommentar:

  1. Your blog is like a mentorship program in written form.

    SvarSlett