EPISODE 17: HJEMMEKONTOR


24.april 2020.
Corona tid. Ut på tur aldri sur.
Jeg tar dere med på tidlige morgenturer i Oslomarka, jeg snakker om hjemmeskole, at jeg ønsker meg grønne fingrer, viser fram påskekalender og prosjekter som er ferdige, påbegynte og i planleggingsfasen.

Jeg har fått logo og er superfornøyt. Takk til Erin Skilbrei som har laget den for meg. 



Så har jeg meldt meg inn i Norsk Strikkeforbund, anbefaler alle strikkere å gjøre det sammen. 


TING JEG HAR LAGET FERDIG: 

Hverdagsjakke nr ... strikket på strikkemaskin. Kantene er strikket for hånd.
Rauma finull nr 405.



Votter i Rauma Finull nr 497.
                                                                       Oppskift her.



Evelyn Clark: Flower Basker shawl
Garn fra Kate design,


SØM:
                                     Siden sist har jeg sydd 10 stk nakkeputer. Sew4Home.

                           På slutten av episoden viser jeg hvordan sy scrunchie (hårstrikker).



PROSJEKT PÅ GANG:


Domino teppe, stolbeskyttere: Rauma Finull og PT2. 
Pinne 3,5. Opplegg 41 masker . Ca 4-5 gram pr rute.
6 x 10 ruter ferdig.

Forest Path Hap, av Patricia i Knitography.
Rauma Finull PT 2 nr 4130, 3 nøster, totalt 150 gram og 525 meter. , pinne nr 5



Hverdagsjakke nr ...., strikket på strikkemaskin. Monteringen har startet.
Rauma Finull PT 2 


LANGTIDSPROSJEKT:



Arne og Carlos; Primulateppe.


Stephen West: Starflake

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar