VELKOMMEN INNOM :)


Hei igjen :) 

I forbindelse med at jeg hadde sysnappen til facebookgruppa "Vi sygale" i går hadde jeg 740 besøkende på bloggen. Wow, det er selvfølgelig rekord.
Veldig hyggelig og inspirerende med alle fine tilbakemeldingene på snapchaten (sluttet å telle da jeg kom til 50), og ekstra hyggelig å få kommentarer her på bloggen :) .

Var vel ca 1600 som var innom snapchaten! 
Jeg er tilbake der i overmorgen, søndag 6.august 2017 med flere tips som feks kan brukes til julegaver :) 

I går avsluttet jeg med å vise hvordan sy pute i lappeteknikk. Var litt sliten da, så jeg var ikke helt fornøyd med den pedagogiske delen. Jeg vil derfor kommer det en ny tutorial her på bloggen i løpet av dagen.

Har du en blogg som er verdt å besøke? Legg gjerne inn link i kommentarfeltet her så kommer jeg på besøk. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar