EPISODE 16: MIN JANUAR HAR VÆRT SUPERDUPER


Jeg elsker nyttårsforsett, nytt år og nye muligheter. 
Det får du høre mer om i denne episoden.
EPISODE NR 16 finner dere her :) 


Første helga i januar hadde jeg og Lars en fin helg i Kristiansand, den er nøye dokumentert i eposoden. Jeg tar dere med til garnbutikken Karmin og stoffbutikken Stoffdronning.










Tredje helga i januar arrangerte Hege strikketreff på Kvamsfjellet.
Utrolig artig, det er også nøye dokumentert i episoden :). 




Andre helga i januar hadde jeg en utrolig produktiv helg på hytta.¨
Jeg gjorde klar (klipte og sydde rundt) ca 50 veggtepper som elevene mine skal sy. Jeg la opp to olabukser for broren min og sydde ferdig en strikkeveske som en venninne (Hege) hadde starta på for lenge siden. Mer om det i episoden.





Ferdige prosjekt: 

Hue i Lama-Tweed fra CaMaRose. 
Mer om den her. 



Hue i Vams fra Rauma. Oppskrift i notatene her.  og i episoden.




Sofia Kammeborn: Skymning 





Temperaturteppet 2019.  :

Opplegg 265 masker , pinne 3,5. 
Rauma Finull, finull/Pt2, PT2.
Farger ut fra fastsatt fargepalett.
En rille hver dag
To omg. grå i månedsskifte og på starten og slutten.

Sjekk Facebookgruppen: Temperaturteppet.  



Prosjekt på gang:




Votter i finull. 
Oppskrift her.








Pinneguri: Hverdagsjakka.
Har strikka to stykker på strikkemaskin som skal monteres, kantene strikkes for hånd. En vinrød og en grå.




Evelyn Clark: Flower Basker shawl



LANGTIDSPROSJEKT:


Arne og Carlos; Primulateppe.




Stephen West: Starflake





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar