EPISODE 6: Første kvartal 2019



EPISODE 6: Første kvartal 2019

Innspillingsdato 10.04.2019.
I denne episoden snakker jeg litt om det å abonnere på podcast. 
Anbefaler episode nr 68 i "Strikk på landet podcasten. Der ramser Merete opp massevis av podcaster som hun liker. 

Jeg viser fram noen fine bøker som jeg har kjøpt fordi jeg fortjener det :) 
Snakker om samstrikk, prosjekter på gang og ting som har blitt ferdig.

Dette er første episode jeg har prøvd å redigere selv, men måtte ha litt nødhjelp av snille datteren min :) 


Takk for at du ser på :) 




FERDIG SIDEN SIST:

- Hverdagsjakka designet av Ann Myrhe (@pinneguri) 
strikka for hånd og maskin i PT2. 
Mer info her 




- Halskrage. Strikkepakke fra Kaki i Åre. 
- Min hippsterluevariant . Gir deg oppskriften i episoden.



 
- Gjestetøflene til Annemor Sundbø. Gratisoppskrift her. 
Annemor Sundbøsamstrikk på Facebook 



PROSJEKT PÅ GANG:

- Redesign av skjerf med vri. 

- Lappeteppe i domimostrikk (framgangsmarkør).

- Corner to corner resteteppe til putekassa på verandaen.

- Temperaturteppet

- Primulateppe til Arne og Carlos.














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar