EPISODE 1: VELKOMMEN TIL PODCASTEN GODT GAMMELDAGS HÅNDARBEID.


VELKOMMEN TIL FØRSTE EPISODE I PODCASTEN 
GODT GAMMELDAGS HÅNDARBEID! 


26. november 2018 publiserte jeg min første podcast. Veldig takknemlig for god hjelp av Marit Serianna, uten henne hadde ikke dette vært mulig.  Episoden finner dere her.

Denne episoden handler om meg, mitt og mine (CV`n min :) )og hva jeg har tenkt at denne podcasten skal handle om. 

På meg har jeg "Veme kofta" . Mer om den her.

Viser fram prosjektveskene mine som jeg selger. 
Ta kontakt om du er interessert :) 







På slutten av episoden viser jeg bilder fra den tradisjonelle høstutstillingen på skolen der jeg jobber.

Dette snakker jeg om (min huskeliste) :) :
Jeg tenker at podden skal handle mest om strikking, hekling og søm, men også andre håndarbeidsteknikker og ting som opptar meg i hverdagen (feks jobben min).
Andre stikkord: Kulturarven vår/min, håndverk og håndverkstradisjoner.
Lære nye teknikker. 
Jobben min/høstutstillingen. 

Podcaster på YouTube jeg anbefaler i episoden: 

Dere finner meg på: 
Instagram: @morgenstunderikketulligrunn




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar