ENDELIG NOEN SYPROSJEKTER Å VISE IGJEN :)


Denne kjolen er sydd i isoli (210455)fra Stoff og Stil. 
Bredde 145, 160cm kr 160,00.
Mønsteret er fra en finsk bok ("Mekkotehdas", eller noe sånt...) som jeg fikk låne av min gode syvenninne Malin.
Har gjort noen justeringer og er kjempefornøyd. Dette blir helt sikkert et yndlings mønster med muligheter for variasjoner. 



Stoffet til denne kjolen kjøpte jeg på symesse i København 
for et par år siden.
Mønsteret er et gammelt stil mønster som jeg 
også har lånt av Malin :)















Stoff fra Stoff og Stil. Mønsteret er et Onionmønster. 
Husker ikke nummeret på mønsteret nå, men det kommer jeg tilbake til :)


Denne genseren sydde jeg egentlig til Lars, men han ville ikke ha den så da ble det en annen Lars som måtte ta den i bruk :).
Heldigvis ble han fornøyd, eller siden han er pappan min så latet han ihvertfall som han ble fornøyd :)
Stoffet er kjøpt på stoffbutikken på Lillestrøm og mønsteret er Simplicity 1286a.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar