JUL MED "BESTISENE" MINE.


Juleferien startet med DiDerre konsert på Sentrum scene. Allsang og god stemning.
God start på ferien.
Dagen etter reiste jeg på hytta helt alene for å gjøre klart til julefeiring sammen med mine aller nærmeste. Marit Serianna, Lars, mamma, pappa, Mathilde og Odd Helge. Stas.
På hytta starter jula den 23. :). Da pynter vi tre, spiser svineribbe, medisterkake og pølse. Etter det leker vi pakkeleken!
På julaftaen inntar vi første luksusfrokost, og til julemiddag serveres pinnekjøtt.


 Laget mat til fuglene som jeg fylte i pepperkakeformer. Har ikke sett noen fugler der ennå, men håper på blinkskudd av rød dompapp etterhvert :)


Veldig fornøyd med både kvaliteten og pyntingen av årets juletre.
Berre lekkert!
Treet ble kjøpt ved Hasle Torg før jeg reiste oppover. 
Samme pris som Plantasjen, men MYE bedre service. Tenker vi kjøper der neste år også.

.....og etter at treet var pynta ble det polka og reinlender dans ved treet. GOD STEMNING!

Pakkeleken er aldri feil. 


Julemorgen med god frokost, julestrømpe og tradisjonell TV titting ;)

Flinke jentene som pyntet kakehuset finere enn noen gang.
Dessverre valgte jeg feil merke på deigen i år. Berthas pepperkakedeig er kjøpt for siste gang til dette formålet. Delene ble myke etter steking og huset raset sammen etter få timer :( 

Heldige oss som fikk besøk av nissen :)

mmmmmmm pinnekjøtt :)

Pakkesjefene er klar!


Heimbrygget mitt ble testet.... To av tre bestod testen..



TUSEN TAKK FOR EN KJEMPEFIN JULEHELG MAMMA, PAPPA, MATHILDE, ODD HELGE, LARS OG MARIT SERIANNA!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar