SYMESSE I STOCKHOLM MED EN GJENG FRA BESTE SYKLUBBEN :)

Helga 23.-25. oktober 2015 var denne gjengen og mange flere på syfestival i Stockholm
TUSEN TAKK FOR EN VELDIG TRIVELIG TUR DAMER!
Første gang jeg var i Stockholm på symesse, men i fjor på denne tiden var jeg og Ann Kristin i København på en noe mindre messe. Neste år planlegger vi Gøteborgmessen :).
Tok fly bort på fredag, og hurtigtog tilbake søndag.
I år som i fjor møtte vi Tone Iren Anvedsen (akkurat gitt ut bok: "Sy din egen garderobe i str 34-56, Ann Kristin er redaktør :) Gratulerer!) og to venninner. Kjekt.


Ikke bare symaskiner og stoff. Her var det også mulighet til å lære nålebinding, hekling, hakking, spinning, knipling, nupereller, veving, strikking, brodering mm, og selvfølgelig kjøpe det du trenger for å gjøre det.

 ...og bankkortet luktet ikke uventet svidd........

Vi bodde på NOFO hotell l i Tjärhovsgatan 11 på Söder, billig og sjarmerende, men nedslitt. Innbydende frokostbuffet var inkludert i prisen. Noe jeg  som morgenfugl satte pris på.
Hotellets vinbar var dyr, men veldig trivelig (100SEK for et glass vin). 
Rommene var triste og nedslitte og dusjen var bitteliten, så jeg er litt usikker på om jeg vil bo der igjen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar