SOMMEREN RASER AV GÅRDE ..

En liten Oslotur igjen der vi sendte Marit Serianna til syden. Hun skal tilbringe en uke sammen med venninner på den greske øya Ios... Kan vel ikke si annet enn at jeg gleder meg til hun kommer tilbake :). Men vel unnt. Håper det blir en koselig tur.
Vi dro på hytta igjen sammen med Ida og Torje. Veldig kjekt!


Grilling av nydelig "Jamie Oliver biff" på ny Jamie Oliver grill. For en gangs skyld fikk Lars være tilskuer.

Ida plukket fram prosjekt "OnePiece", dessverre ikke ferdig denne gangen heller 
(..lurte på om jeg skulle skrive .."dette året heller" :) ), men den må bli ferdig i løpet av høsten for nå er det ikke mye igjen! 

Så kommer jeg ikke utenom og nevne Yatzy kvelden vår. Huff, og huff.. jeg som "pleier" å være best var desidert dårligst. Ida og Lars vant vær sin runde. Ida vant suverent, og det ble grundig dokumentert. Tillater meg å legge ved bilde av Snapchatene vi mottok fra henne.. :)
Artig var det, jeg for øve til neste gang!


1 kommentar:

  1. Så kjekt å kunne reise på hytta og tilbringe kvalitetstid med hverandre på den måten - enten man er taper eller vinner i yatzy ;)

    SvarSlett