FERIEIDYLL, ENDELIG TID.....


Litt hekla utepynt kombinert med naturmaterialer. 
Tenker å lage noe mer som pynter opp ute, men vet ikke hva ennå. 
Fant inspirasjon til denne på Pinterest.

Nok en nålepute, akkurat som jeg ikke har nok fra før...
Det spesielle med denne er at den er fylt med stålull. Dette gir visst nok spisse nåler :) 


Redesign på bestilling fra mamma. 
Gryteklutene er sydd av et stoff jeg vevde i 1981-82, dukene er sydd av gamle dynetrekk.

To varme sitteunderlag laget av et stort ullflak som jeg tovet i fjor sommer. 
Kantet med skråbånd og enkelt og greit pyntet med strykemerker fra Stoff og Stil. 


Mange år siden jeg har sydd lappeteknikk, nå er jeg igang igjen. Kjekt. 
Dukkene i vogga får kose seg med puta til fineværet kommer tilbake :).
Den flinke pappan min laget den fine vogga til Marit Serianna da hun ble født. 



Dette skal bli en av symaskinopplæring oppgavene for 6.trinn i framtiden.
Skal lage oppgaven senere i sommer.

... og i samme slengen fikk kamerareima "new look"


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar