FOTOKUNST, HYTTEIDYLL og UFOer FERDIG.


Marit Seriannas fotokunst.
(Stolt mamma)
Marit Serianna, Lars og meg hadde en nydelig tur på hytta rett før 17.mai. 
Marit Serianna benyttet anledning til å få kjøretrening,
forberedte seg til skriftlig matte-eksamen,og rett og slett ladet batteriene til en travel 17.mai :)

Vi to andre dreiv våronn :). Lars fikk vel også lest en bok eller to og jeg fikk ferdig noen UFO`er.
HURRA!
Våronn og solnedgang. Hytteidyll :)

Skjerf med vri. La opp 211 masker på pinne nr 4,5 og strikket 23 cm.
Strikket et helt vidunderlig deilig, fint skjerf av tre nøster Hexa.
Inspirasjon har jeg fått fra Inger sin blogg.
Strikket samme skjerfet i PUS tidligere. Her.

To firkantmapper. Sydd nesten like mapper i samme stoff tidligere, så egentlig ingen
nyhet :). På den ene sydde jeg usynlig glidelås, det ble ganske så kjedelig.
Første gang jeg har opplevd at det ble feil med usynlig glidelås :). 
Et megastort ubrukelig badehåndkle ble til fire :)
Overlocket og kantet med skråbånd.

Restestoff prosjekt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar