ONLINE SYKAFE OG LIBERTYFORKLE AV LIBERTYSTOFF

VELKOMMEN TIL ONLINE SYKAFE/SYKLUBB PÅ FACEBOOK. 
ONLINE SYKAFE
Ideen til gruppen fikk jeg fra "Strikkekafeens venner" - Online strikkekafe som Dorthe Kristiansen har satt igang.
Puslet med ideen denne helgen, og har akkurat kommet i gang.
Var ganske så alene på sykafe i går, men det var jo ikke helt uventet siden gruppen er nystartet. Planlegger å være inne på kafeen hver mandag, men den som vil besøker den når det passer. Etterhvert blir det sikkert flere inne samtidig, og den fungerer som den skal. VELKOMMEN!


Libertyforkle av Libertystoff kjøpt på Liberty i London i april :) Siden stoffet er veldig tynt måtte jeg bite i det sure eplet og fore forkleet. Kommer ikke til å gjøre det til en vane og fore forkle :)


Har fått låne denne flotte Libertyboka av min gode venninne Berit. "Sy selv med Liberty-stoffer" er utgitt av Gyldendal forlag.
Nydelige bilder og masse godt lesestoff. Etter mitt hode er sømmetodene noe tungvinne, derfor har jeg brukt boka som inspirasjon og sydd etter eget hode. Jeg kan ikke fordra bruksanvisninger, og det kan kanskje ha noe med saken og gjøre :)
Men dette er en flott inspirasjonsbok som virkelig kan anbefales!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar