HYTTEKOS OG DOMINOSTRIKK

Det har blitt dårlig med blogging i det siste, men det betyr ikke at jeg ikke har hatt noe å blogge om. Snarere tvert imot. Tiden har fløyet avgårde og masse har skjedd :) Nå tar jeg et skippertak!
8.august eller var det 9. :) hadde vi (Marit Serianna og meg) den store glede av å hente Berit på Kvam jernbanestasjon! Hyttebesøk er stas.
DET ble litt av noen maraton dager. Startet med  Dominostrikkekurs på Strikkekafeens venner - Facebook der Nina hadde kurs i Dominostrikk. VELDIG morsomt. Kurs på nettet kombinert med hyttekos - perfekt! ..og ja, siden både meg og Berit har en viss form for konkurranseinstinkt... hadde vi noen hektiske dager foran oss...hvem ble først ferdig? Vi strikket og strikket... Berit holdt det gående hele tiden, sleipe morgenfuglen meg tok skippertak om morgenen + at jeg lurte med meg strikketøyet på utflukt....  Kurs i Dominostrikk her:  http://www.fiberandart.no/blog/?p=2118










Side om side. ..trådene godt gjemt på baksiden. Blir det klut? Håndduk? Stoltrekk? Hvem vet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar