Buff og pulsvarmere på strikkemaskin.





















































Søndag og vinterferien 2012 ebber ut...........


Tilbake i Oslo for et par timer siden, bagene er pakket ut og det meste er klart for morgendagen!


Marit Serianna har strikket litt til Epla butikken de siste dagene. Pulsvarmerne og halsen er strikket på grovstrikkermaskinen i Drops merinoull og buffen på finstrikkermaskinen i Drops alpaca. Selv har jeg heklet noen småting (vises senere) og sydd skjørtet over. Skal til London i slutten av april og da har jeg planer om å finne en orange overdel til skjørtet. Det tror jeg blir bra :)

3 kommentarer:

  1. Så fine ting! Likte spesielt godt buffen og halsen. Kjempefine farger. Håper du finner den perfekte oransje topp til det fine skjørtet :) Gøy å se hvor mye dere har fått til i løpet av ferien. Jeg begynner min ferie nå. Tviler på jeg rekker på langt nær så mye :)

    SvarSlett
  2. Her var det mye fint.Halsen var nok favoritten min.

    SvarSlett
  3. Hei :) jeg er på leit etter mønster på pulsvarmere strikket i fangmønster! Og denne buffen og halsen er nettopp det mønsteret jeg er på utkikk etter! Har dere noe tips på hvordan jeg går frem? Har dere et mønster jeg kan kjøpe f,eks?
    Venter spent!
    Klem fra Wenche

    SvarSlett