EPISODE 15: MIN DESEMBER



Episoden ble spilt inn 31.desember. Og den finnes her på YouTube.

I denne episoden forteller jeg om en koselig og avslappende desember.

1. søndag i advent på Kvam:





Var heime på Vestnes og hjalp til å pynte litt til jul. 
I episoden viser jeg også koselige bilder fra julemarked på Myra kulturhus og Vestnes brygge.


Førjulskos med pakkelek og pinnekjøttmiddag med gode venner.

Jeg viser fram flotte adventskalendere:







JULA 2019 ble feira på tradisjonell måte på hytta, og den er også dokumentert i episoden. 







Jeg viser også stolt fram heimlaga julegaver som mamma og Marit Serianna laget.




FERDIGE PROSJEKT:

Susie Haumann: Horisontsjal














PROSJEKT PÅ GANG: 

Evelyn Clark: Flower Basker shawl















Sofia Kammeborn: Skymning i svart PT2.














Sofia Kammeborn: Ditt og Datt halvvantar.



LANGTIDSPROSJEKT:

Temperaturteppe (straks ferdig).

















Arne&Carlos; Primulateppe.

Stephen West: Starflake

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar