EPISODE 5: NYTT ÅR NYE MULIGHETER



EPISODE 5: NYTT ÅR NYE MULIGHETER.

Innspillingsdato 20.01.2019.
I denne episoden viser jeg fram ting jeg laget i 2018, prosjekter på gang og prosjekter ferdig denne måneden.
Håper episoden faller i smak.



På meg har jeg yndlingjakka mi "Hverdagsjakka" Designet av Ann Myhre @pinneguri. Mer informasjon om jakka her.


Oppskrift på strømpebukser finner dere her.


  
Vottene her .



Andre prosjekter jeg nevner:

- Buffer strikket for salg

- Kluter
- Hipsterlua
- Tøfler sydd i ullfilt
- "Sew 4home" puter 
- Strikkevesker


FERDIG I JANUAR: 
Riddari genseren strikka i Drops nepal.. Mer info her




Skjørt i PT2, strikka på mellomstrikkeren.







PROSJEKT PÅ GANG:


- Hverdagsjakka strikka for hånd og maskin.

- Lappeteppe i domimostrikk (framgangsmarkør).

- Corner to corner resteteppe til putekassa på verandaen.

- Halskrage fra Kaki i Åre, Alpaca fleece.

- Temperaturteppet


- Nok en "hipsterlue"







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar