RONDASTÅK, AVSPASERING OG SOMMERFERIE!






For en start på sommerferien! Fjellfestivalen Rondaståk sammen med verdens beste hyttenaboer!
Se også instagramkontoen min "Morgenstunderikketulligrunn". Der har jeg lagt ut en koselig strikkefilm av meg selv :) . 



Å se utover fargehavet blant publikum er en opplevelse i seg selv. Oslo Ess, som er vant til å spille for svartkledde, lot seg imponert over fargespekteret de såg foran seg.  Festivalen ønsker å fokusere på at brukte klær er godt nok og inviterer Fretex til å ha stand :) . 











Under festivalen ble det også arrangert en del kurs: Rafting, stisykling, stående padling, tur til sukkertoppen, primuskokkekurs (der gikk Lars , litt skuffa, ønsket seg flere gode tips og litt bedre struktur..) mfl.


Jeg gikk på «Pynt med naturen» med superflinke og kunnskapsrike Gro og Harald fra Bjørke Gartneri på Kvam. Ingen tvil om at de kan faget sitt! 
Lager et eget innlegg fra kurset der jeg deler noen av tipsene jeg fikk :) . Mest for at jeg skal huske det selv, men har andre glede av det så er det topp.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar