UNDER EN MÅNED TIL SOMMERFERIEN!

Under en måned til sommerferien, og da er det lov å planlegge sommerens prosjekter..
Sitter og lurer på om jeg kanskje skulle hatt litt mer stoff...
Ja, bare litt til... og kanskje en ny overlock maskin...får jo litt feriepenger om ikke så lenge..


Ikke fordi jeg trenger det, men fordi godt utvalg inspirerer meg.
Noe av det kjekkeste jeg vet er å sitte på syrommet mitt på hytta, stirre inn i stoff og garnhyllene og planlegge nye prosjekter..
Gleder meg til sommerferien. Da kan jeg gjøre dette så og si hver dag, men da gjelder det også å ha noen inspirerende nyheter å kunne bruke og nyte ;) .


Angående ny overlockmaskin så er saken den at jeg trenger en hjemme og en på hytta, og den Huskylocken jeg har på hytta tar litt stor plass på sybordet. Det gjør også symaskina.. Planen er å bytte symaskin med den jeg har hjemme og kjøpe ny o...  




(Tror jeg må tipse gubben om at han må lese dette innlegget).




Ønsker meg denne:



Med det samme jeg er igang, trenger denne også.
Den jeg har er for liten..


Har funnet ut at det er ganske så behagelig å sitte ved PCn og bestille stoff.
Men hva er det de heter igjen alle de nettbutikkene?
Lager en liste her, kanskje flere vil ha glede av den :)
Lillisy
Lille-l
Tonje
Stoff og Stil
Innlegget oppdateres etterhvert som jeg handler eller finner nye nettbutikker :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar