INGEN SOMMERFERIE UTEN VESTNESTUR OG MOLDEJAZZ.



MoldeJazz med Gregory Porter først og Robert Plant etterpå.





 Klar for Red Hot i Alexandraparken. Kjekt at Marit Serianna har blitt 18 og kan være med oss på "voksenkonsert".  Bare et skår i gleden... 20års grense på de aller fleste pubene...

Veldig skiftende vær til nå denne ferien. 
Tenkte det var best å dokumentere at det faktisk var litt fint vær også :).
Siste del av Tresfjordbrua ble støpt sammen 15.07., og i løpet av høsten er den klar for trafikk.

Trivelig å møte tante Kjellaug på butikken :)

Mor og datter med samme interesse. 
Og "snille" meg har med flere prosjekter hjem til mamma.
Blant annet denne jakken. En UFO fra i fjor sommer. Nå har jeg festet alle tråder (ekstra mange siden den er strikket på strikkemaskin) og legger den igjen hjemme på Vestnes i håp om at stolpe, hals og ermkvarder strikkes "av seg selv". Jakken er dessverre litt liten til meg ;(
Det prosjektet mamma er i gang med på bildet skal jeg lage blogginnlegg om senere. Kjempespennende! Jeg gleder meg skikkelig til det er helt ferdig!

Yatzy er en hit denne ferien... og noen hater rett og slett å tape..

Resten av bildene er fra Marit Seriannas fotosafari på Livneset. Hun skulle nok gjerne redigert de før jeg la de på bloggen, men det gidder jeg ikke vente på :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar