VIPS, SÅ ER VI LANGT INNE I SOMMERFERIEN 2014 :)

Sommer hjemme på idylliske Lille Tøyen.
Har sydd nye trekk på stolputene. Ny pris på 300-400 pr. stk. så dette ble et lønnsomt prosjekt :) .
Må også nevne de fine koppene våre. Nyinnkjøpt  fra Futura.
Dette blir garantert favorittkoppene og skal bli med på hytta
.

Her kommer innlegg på rekke og rad. Det siste var 17.mai, så er vel på tide med livstegn igjen.
Lenge siden jeg har skrevet innleggene, men av forskjellige grunner blir de ikke postet før nå langt ute i sommerferien.

Dette skoleåret har vært et fantastisk flott år med entusiastiske, lærevillige og takknemlige elever.
Kolleger i særklasse. Kolleger som støtter, oppmuntrer og rett og slett er veldig gode venner. 
Verdens flotteste 7.trinn er takket av, og jeg sitter igjen med gode minner og et epletre som jeg fikk i gave :).

Sommeren er en årstid som bare må og skal nytes. Jeg gleder meg til å feriere sammen med famile, venner og mest av alt mine to aller beste venner: Godjenta og gledessprederen på 17 og den snille fantastiske mannen jeg er gift med. 

Det kommer noen utfordringer til høsten. Utfordringer jeg blir nødt å løse på min måte.
Jeg er heldig, jeg har en mann som forstå, men han er vel den eneste. Det handler om forventninger. 
Jeg vet at sommeren går fort, og dermed er høsten også like rundt hjørnet... og da kommer desse utfordringene i form av arrangementer i den delen av familien noen kaller "bonusfamilien" på rekke og rad. Arrangementer som jeg ikke føler at jeg passer inn i lenger.
Jeg har følt og føler på kroppen hva negativ kritikk gjør med et menneske. Kommentarer og mangel på kommentarer over lang tid. Med meg har det etterhvert framkalt egoisme. Jeg har valgt å leve mitt liv, og stenger ute de tingene jeg ikke trivest med så får verdens snilleste mann ta seg av den delen.
Nå er det ferie og den startet med noen dager i Oslo før hyttetur med verdens beste jenter: Ida og Marit Serianna :). 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar