Fredrikssons fabrikk !

Fredriksson har reist til Oslo for å jobbe, og jentene benyttet anledningen til å sy til eget bruk.
Ikke helt uten komplikasjoner for Kari (IT, Inger Therese) sydde seg faktisk i fingeren (...så har jeg opplevd det også..).  Margit (Mariell) var raskt framme med kamera for å dokumentere..., Pia (Ida), sikret åstedet...viktig at pasienten kunne studere nål og blodig tråd etter at plaster var satt på), og Oddveig (jeg) klipte visst av tråden (...husker ikke....), slik at den modige pasienten kunne dra ut tråden...Puuh..

Stor produksjon på få dager, denne effektiviteten ville nok Fredriksson satt pris på tenker jeg :)
Viser fram de fine tingene jentene/damene laget her, mine ting kommer i neste innlegg.

 
IT`s julegaveproduksjon. Kjempefine brødposer.
Klippet 60 x 35  og 60 x 36 (inni). 
 
Marielle har hatt storproduksjon av babyklær.....??

Og dette er min assistent Idas prikka kolleksjon :)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar