Vinterferie på Vestnes!


Vestnesidyll !

"Tradisjonene tro" må innom en tur på Rauma Ullvarefabrikk på vegen til Vestnes.
Denne gang ble det ikke den store handelen der, men det ble det på Skar Tekstil i Spjelkavika :)
Mamma og meg hadde en koselig shopping tur og da bl.a. innom dette bortgjemte stoffutsalget..
Fant det etter mye om og men i andre etg. over Bunnpris - ikke et eneste skilt som viste veg....
Kom ut igjen med masse flotte ullstoff og stoffprøver :)

SE HVA JEG HAR FÅTT!!!!!!
Er overlykkelig over å ha fått dette av Johanne i Tresfjorden.
T-kanna er faktisk skinnende hvit innvendig, - som ny :)
Ekstra morsomt er at det kommer fra søskenbarnet til mamma Inga og mannen hennes Ingvar.
Inga og Ingvar brukte dette for  tja... må være 30-40 år siden.
Inga passet meg og broren min da vi var små og jeg har mange gode minner med henne.

3 kommentarer: