Første ferieuke er historie. Den startet med en helt fantastisk helg på hytta sammen med Lars, Berit og Torbjørn.
Berit ble med oss opp på fredagen, Torbjørn kom lørdag.
Marit Serianna hadde en koselig helg i Stavanger med Hasle Skole Musikkorps (NM for brasskorps).
På fredagen kom vi oss avgårde så tidlig at vi rakk og besøke to veldig ulike, men helt fantastiske butikker på vegen.
Først den nydelige butikken til Grethe i Brumunddal, en skikkelig godteributikk for oss som er over middels glad i garn, ting&tang og for ikke å glemme Oskar Sylte brus! Grethe kjenner jeg fra "Strikk i Ørska - treffene".  Morgrethe. Nygata 11, 2380 Brumunddal. Glemte dessverre å ta bilder så jeg har lånt bilde fra Mariell - som har denne koselige bloggen.
Andre stopp var Annis Pølsemakeri, Tomtegata, 2630 Ringebu. Kjekt var det at Berit pleier å være i familieselskap sammen med Anni, og kjente derfor både Anni og pølsene hennes godt fra før. Her fikk vi kjøpt masse god grillmat til helgen.


Da vi kom på hytta var det rett ut på verandaen for å nyte fjelluft, utsikt og noe godt i glasset.
Rett og slett senke skuldrene. SOMMERIDYLL.


Lørdagen rakk vi en rask tur på Sukkertoppen før Torbjørn kom.




...og helgen fortsatte med hytteidyll :)


Mandag - fredag............Oslo med perfekt vær for husarbeid. Uka har gått med til vasking, rydding, stryking, boning osv. Tre-fire dager til ende uten å bli ferdig. Godt at jeg ikke ser dette fra hytta :) Vel, NÅ gjelder det å holde fokus på det jeg har fått gjort (og glede meg over det...), ikke det jeg skulle ha gjort.

Oslo uka ble avsluttet med koselig lunsj på Fridays sammen med gojentene mine Mathilde og Marit Serianna.
Mathilde ble 17 ÅR (hjelp hvor tiden går....) 29.juni. HURRA og GRATULERER MED DAGEN!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar