Jeg pleier ikke å skrive å triste ting i bloggen,
men denne gang et unntak.
PINSA 2011 ble et mareritt og stor katastrofe for mange i Gudbrandsdalen. Flommen har ødelagt hus, veger og det som ødlegges kan.... Uvirkelig og trist.

Vi hadde tenkt oss på hytta denne helga, men fikk heldigvis tak i nyheten før vi satte oss i bilen.
Mine tanker går nå til alle som har mistet hus og innbo. Det blir en stor jobb å rydde opp etter dette.

Siden det ble Oslohelg på oss, fikk jeg tid til å finne på noe kjekt sammen med min gode venninne Dorrit søskenbarn. Hun har kjøpt seg leilighet på Keyserløkka - 5 minutters rusletur fra oss på Lille Tøyen :).


Dorrit pakket finveska så satte vi oss i bilen og kjørte på impulstur til Tønsberg!
Jeg har lenge ønsket å besøke butikken "nr 13", nå kom jeg meg endelig dit. Vi tok oss også tid til en bedre lunsj nede ved sjøen og besøk i et par interiørbutikker.

I nr 13 fant vi en herlig blanding av finere ting fra loppemarked og klær.
Må innrømme at både butikken og utvalget var litt mindre enn jeg hadde sett for meg, men gøy å se for det....og litt handel ble det også.




















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar